Svart på vitt

2013-01-20 @ 18:49:00
 
Tänkte bara titta in och säga hej och här är jag! Var ett tag sen och måste säga, precis som Linn, att det faktiskt har varit skönt att tagit en pause. Kommer fortsätta att ligga på en nivå jag trivs med (med blogg uppdatering alltså) för vill ju inte att bloggingen ska vara någonting som känns jobbigt.
I framtiden kommer jag nog uppdatera mest med bilder, eller det är så det känns nu i.a.f men man vet ju aldrig... Puss på er mina tjejer (och killar?) som stannat kvar och fortfarande finns vid våran sida!
Ni är bäst// Sandra

Kommentarer
Postat av: sophie

guud vad fin du är o.o

Svar: Aw vad gulligt skrivet! Tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-20 @ 22:41:09
Postat av: Sofia

dfghgtrtfgyhujhgf, jag dör. Så fin!

Svar: Aw Tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-20 @ 22:53:50
URL: http://artbysofia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic