Stan! :) ( MED ALLA ANDRA! Q-Q )

2011-08-27 @ 17:07:45
Hej hej!
En Frisk Sandra här!
Var tvungen att vara hemma från skolan Hela veckan bara för att man var Sjuk :(
Missade allt om datorerna och lite skolarbete också!
Aja om jag hade gått till skolan hade jag bara vart trött och jobbigt och smitta alla andra!
Dåe är det bättre att man ät hemma några dagar innan man går till skolan , för sin egen och alla andras skull!
Men nu som sakt är jag frisk och kry!
Så Linn och jag bestämde oss för att åka till stan :)
... Man kan jue säga att Linn och Jag var de ända som tänkt tanken att åka till stan :S
Vi var där tillsammans med FLERA HUNDRA PERSONER! O.o
Det var Kringla festivalen och alla ville ju vara där och lyssna på Shan Banan och åka massa roliga karuseller!
Linn och Jag gjorde Dock inget av det...
Vi shoppade bara!
Vi köpte inte så mycket men varsin tröja köpte vi!
Min är en vit blus!
LindeX 149:-

Linn köpte en Blå trekvarts armad blus

Lindex 249:-
Hoppas ni tkr de är fiina :)


Har skrivit det förut, men blir ej så bra på bild så ni slipper Ansiktera :S

Hoppas ni får en trevilg kväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic