Cha Cha Bloggeen! Fast nej...! -.-'' Hej säger man!

2011-10-10 @ 21:18:10
Tjaaoo :3

Frida här som ska blogga den här veckan, om typ random knas :)
Sitter just nu och tittar på Phocahontas (igen).
Bara jag som tycker att den är awesome? ^^''
Alice och jag hade jättemysig filmkväll i Fredags när vi tittade på den <l:D



Extrem kärlek till Meeko ! ♥
Men jag undrar seriöst hur hennes mormor blev ett träd? >.<

Alice ska slagga här ikväll (parteejj all night long, fast neeii, sneela flickor här), eftersom hennes föräldrar är borta, och hon tycker att det är sjukt mycker sköjjigt att sova hos mejj, än ensam hon sejj ^^

(Random inlägg, men Linn och Sandra skulle typ ha mördat mig om jag inte bloggat :S)


Men, sov sött allihopa! (: ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic