Godmorgon kompisar,

2013-02-19 @ 06:52:00
Har inte bloggat på ett tag nu, så tänkte att det kanske var dags!
Har inte tagit super mycket bilder på sissta taget så bilden under kommer från nån vecka sen!
Men eftersoms ni inte sätt den än så får det funka det med!
Har verklig kärat ned mig i mattsvart-vita bilder som det är lite mjuktljus till, super snygg och kan allvarligt inte tänka på ett bättre sätt att redigera en bild!
Tror att jag ska göra er en lite tutorial så får ni också chansen att kunna redigera era bilder såhär!

Nikon D3100 55mm
Fotograf: Linn
Peron i bild: Lilla jag ;)

Ha det så bra! Kramis Sandra!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaaaa gör en tutourial!!
Kramar Felicia

2013-02-21 @ 19:44:59
URL: http://felleflisen.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Jag håller med ovanstående!! Kalasfint

Svar: Tack! Ska absolut försöka göra en! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-03-01 @ 22:32:56
Postat av: Julia

Gör en tutorial! :D
Jag har förresten också en Nikon D3100! :)

2013-03-16 @ 15:38:21
URL: http://Jandy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic