tiden går

2013-02-17 @ 12:18:00
Hejsan.
Idag är det den 17/2-12, alltså är det 3 dagar sedan alla hjärtansdag och 2 dagar sedan det blev helg, kan inte förstå att allt gå så snabbt! Fick ingen riktig lördags vila, var på moppe skolan 4h i sträck, en kvart mindre än vad jag går i skolan på fredagar. I Fredags blev det ingen vila heller, var på moppe kurs då också  i 4h, började kl. tre och slutade sju... Phu. Men, gjort är gjort och jag ska dö träna på lovet så jag klarar teorin!
Fick liite lördag igår på kvällen, åkte nämligen upp till stockholm och gick ut på resturand för att fira mormor! Grattis till henne! Var super mysigt och åt suuuuupppper god mat!
Ikväll blir'e träning och jag är taggad på att göra något! Ska bli skönt! sitter just nu och leker lite i photoshop, lärde mig hur man gjorde effekten på bilden nedan hos moderskeppet, klicka här för att komma dit! 
Bild från en cup för några veckor sen, det var kul!
hittar ni Alice och Frida?
//Linn
 

Kommentarer
Postat av: emma

eran blogg suger, den var mycket bättre förut.

2013-02-22 @ 17:17:10
URL: http://emmaasphotos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic