Länge sedan nu

2014-01-10 @ 21:06:00
Det var ett tag sedan sist, kul att se att endel fortfarande tittar in då och då! Har ju inte varit så väldigt duktiga på att uppdatera. Min förklaring är att det känns som om jag har vuxit ifrån den jag var då, när jag skrev på denhär bloggen. Mycket har hänt sedan dess och känner knappt igen mig själv! 

Nu är det dock så att jag har väldigt svårt att släppa hur kul jag tyckte att blogga var, även om det ibland kunde kännas som en press och stress. Dock är det ju som med mycket att det som känns roligare väger tyngre än det som ibland är jobbigt. Därför har jag bestämt mig, slutligen, att själv starta en personlig blogg. Alltså kommer vi på flamsiiiga inte längre blogga tillsammans, utan några av oss fortsätter istället själva (vi är dock fortfaranade nära vänner, men i bloggvärlden menar jag). 
Känns jätte roligt att äntligen göra något som jag tidigare tyckt vart jätte roligt! Kommer dock inte uppdatera tre gånger om dagen som vi i flamsiiiga gjorde under en period, nej, jag kommer uppdatera några gånger i veckan då jag har tid etc. Kvalité mot kvantitet.

Nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men det känns som om det behöves.
För att läsa om min vardag nu, Klicka HÄR.
 
--- UPDATE ---
Hej! Som Sandra skrev har både Sandra och jag skapat egna bloggar. Jag - har som sandra - också saknar bloggen men känt att jag behöver börja om på nytt! Såå, det är det jag har gjort och om ni vill får ni jätte gärna följa min nya blogg www.linnlofholms.blogg.se (länk i nytt fönster om du klickar på bilden).
Vill bara säga ett enormt tack till alla er trogna läsare... Jag kan inte förstå att några av er fortfarande är kvar trots att vi inte bloggat på evigheter! KÄRLEK till er. Puss. Kram. 
Vi ses kanske? 
Kram Linn. 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

så fin blogg!

2014-05-07 @ 10:00:39
URL: http://matildays.forme.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic