Midsommar med Flamsiiiga, haha!

2013-06-21 @ 18:07:32
Hej hallå hoppas ni har ett bra sommarlov? Är det bara jag som har svårt att hitta på vad man ska göra nu på sommarlovet? Vad gör alla på sommaren (förutom att åka och bada)? Jag har typ inte gjort så mycket än så länge förutom att jag, Frida, Linn och Sandra åkte in till le Stockholm och var på rix fm festival. Det började att ösregna så vi blev helt dyngsura någon av oss *host Frida* gick under någon annans paraply med en snygg kille under (Som hon förövrigt hittade på instagram sen) 
 
Just nu idag så hoppas jag att de flesta vet om så är det midsommar. Det här året firade jag Linn, Sandra och Frida midsommar tillsammans, vi dansade runt stången, gick tipsprommenad och tävlade i femkamp och Sandras lag vann! Här kommer lite bilder ifrån vårat midsommar firande! 
 
//Alice
 


 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul =D

2013-07-30 @ 20:48:03
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Fatma

Fina bilder!

2013-09-14 @ 23:49:14
URL: http://fatmas.se
Postat av: Elin

Hallå! Jag undrar om ni har egna bloggar nu eller om ni har startat någon ny? För jag älskar eran blogg, men eran uppdatering har väl mer eller mindre stått dtille ett tag :/
Kram!

Svar: Vi har inte startat en ny blogg. Som det ser ut nu kommer vi nog inte blogga mer iaf tillsammans. Både Linn och Sandra har dock pratat om att starta en varsin blogg i framtiden. På vår facebook sida kanske det kommer upp någon ny information! Kram!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-11-25 @ 10:12:22
URL: http://ells.blo.gg
Postat av: Alva

Har ni slutat blogga? :'( älskar/älskade er blogg ju!

Svar: Aww, vi ska nog lägga ner den tyvärr p.g.a skolarbete och annat. Men du får hålla utkik för både Linn och Sandra har snackat om att starta deras egna bloggar! Gissar på att det kommer att ta ett tag innan de startar upp men än då!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-12-09 @ 19:27:54
URL: http://www.alvaunicorn.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Vad sköna bilder

2014-11-28 @ 15:09:43
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic