Skola..

2011-06-08 @ 16:17:38
hej hej !
Idag så fick vi börja dagen i skolan med att kolla på en film!
Filmen hette She's all that :D
Skojiiigt!
Andra passet hade vi Idrott. Vi fick vara ute och köra lekar och catch the flag.
Ni som inte vet vad catch the flag är , så är det en lek där man ska föröka ta en flagga från andra lagets sida och springa med den till sin egna sida! :) Helt ok lek faktiskt C:
Sista passet var jobbigast enligt mej!
Vi hade Engelska....(nej!!!) och vi jobbar med verb, vilket jag inte är bra på i svenka så det hjälpte lixom inte att det var på engelska !
Vi hade prov, tkr ändå jag fick rätt okej resultat, så jag är ändå nöjd!
JIPPI! <333

Har vart rätt skönt väder idag tkr jag!
Inte när det kom en liten regnskur men annars!!!! Det har vart ljummet typ , blåst svalt och och varm luft!
SKÖNT!

Nu efter skolan ska jag på fotboll! JIPPI!
Hoppas det blir än kul träning och att vi slipper regnet!

Ps. Vårat internet har börjat funka, vilket jag tkr är toppen! Ds.

Kram Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Helene

Härligt när nätet fungerar.

2011-06-08 @ 21:40:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic