Gulbil

2011-11-29 @ 22:30:07
Hej nu såhär på kvällskvisten :)
Jag ska presis gå och lägga mig men ska blogga lite hade jag tänkt :)))

Jag och Frida satt på bussen och körde gul bil :D
Vi typ stog på sätena och spanade efter gula bilar och när vi väl såg en å slog vi på den andra nästan så hårt som vi kunde, haha är det inte kul att få slå någon och faktiskt ha en bra annledning? :)

Vi hade tre andra saker som man också fick slå för det var om man såg ett barn med gul mössa (eller adam med gula detaljer på kepsen), barn med glittrig mössa, tanter med glittrig mössa, och om man såg LAU på registrerings nummret på en bil så var det tillåtet att klippa till någon av oss :) 
Det var kanske sex saker eller var det fyra kanske?






Kommentarer
Postat av: Tora

Flamsig blogg! :D

Nejmen fin ! kram

2011-11-30 @ 10:53:58
URL: http://toriie.blogspot.com
Postat av: Liv

Jag har dansat sen jag var åtta ungefär:)

2011-11-30 @ 15:20:18
URL: http://livlucie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic