Paket! :O

2011-10-19 @ 21:27:32
Hej hej!
Ska snart gå och lägga mej men tänkte vara lite firnulig och blogg lite först!
Har fått ett paket! wiiiii!
Låg ett supersött datafodral i! :D
Jätte nöjd! :D
Kommer visa imorgon för orkar inte hålla på och ta en massa bilder nu! :S
Sorry!

En annan skojjsig grej är att jag har shoppat in lite nya grejor! :D
Lägger upp dom också imorgon , är fööör trött!
Vart super nöjd!!

Bjuder på en fiin bild från armemuseét!
Passar jag i medeltida kläder eller ?! HÖHÖH Cx

Vill ni veta en hemlis? :D
Alice,Frida, jag och linn satt och gjorde vårt första videoinlägg idag! :O
Skojjsigt! Men jag kände mej väldigt töntig... Satt typ och as garvade och svettades hela tiden XI
Skillad man e asso!
Videon kommer förmodligen upp fram mot fredag!
GLÖM EJ ATT STÄLLA OSS ERA SÖÖTA SMÅ FRÅGOR!
Ni kan göra det i vilket inlägg som helst ! :D

Sov sött och drög gulliga drömmar! ( Hälst om mej såklar x) )


Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

Hej!

Shit vilken fin blogg! Va söta ni är tjejer! :D

Superfina! :D

Ska börja följa eran blogg! verkligen! :)



Kraam <3

2011-10-19 @ 22:12:14
URL: http://jlindblaadh.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv; jag följer er nu, säg till när ni följer mig:D kram

2011-10-20 @ 07:27:49
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Vill du höra mig sjunga? (:

2011-10-20 @ 09:23:06
URL: http://tinanj.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic