Franska :S

2011-09-07 @ 12:36:44
Hejsan! Allihoa här igen :D
Sandra som skriver :D
Har precis haft franska :S
Tycker det är jätte jobbigt att öva glosor så...  Men men , man märkar att man blir duktigare för varje gång man över sina glosor!
Frida,alice jag och linn har franska allihopa, några av våra andra kompisar har franska, men ingen har tyska .
Jag tycker att franska är bäst! Mitt andra handsval var tyska och sisst spanska.
Är glad över att jag fick franska! Alla språk är svåra på någe sätt.. 
Franska = svårt uttal
Tyska= svår grammatik m.m.
spanka =... vet jag inte men någe svårt måste det juee vara!

Ogillar starkt skolmaten! Fick pyttipanna idag, det var väll ändå rätt Ok..
De lagar mycket vuxen mat och vi får ALDRIG PANNKAKOR! :3 Inte bra!
Pannkakor äe jue det godaste man kan äta i skolan! Mums! Bir hungrig nu när jag bara tänker på det!

Ska ha fotboll idag! SHOHO! Super skojsiigt!
Vi losade tyvärr förra hemma matchen med 3 -0 men vi spelade mycke bättre en dom! Vi behöver bara skjussa in lite fler mål så kommer vi äga ut alla!

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

Bjuder på bild på alice o Mej C:



KRAM ALLIHOPA!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :D

2011-09-08 @ 15:07:35
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejsan, jag har en tävling på min blogg där man kan vinna valfritt smycke.

det ända du behöver göra är att välja vad du vill vinna och länka det i en kommentar.

direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/september/tavling.html#comment

2011-09-08 @ 19:26:19
URL: http://bilderbyalice.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic