Ridning OwO

2011-09-09 @ 19:33:50
Hejsan! Sandra här!
Har precis stigt ur duschen så nu känner man sig fräsch igen :D
Tycker det är såå sjönt att dusch efter en lång dag i skolan! och i stallet! 
Jag vet vad ni tänker!
- Vad gjorde hon i stallet?
HAH jag red faktsikt!
För andra gång i mitt otroligt normala liv red jag!
Det är inte normalt ! Det är super mega konstigt!
Våran kära och uppskattade kompis Vendela har alltid haft en kärlek för hästar och när vi var små drömde vi alltid om att hon skulle få en häst som vi kunde sköta om! haha så gulligt asso!
Nu är det så att hon fått en häst! - Keso heter det! Super sweet! Jag och Linn som inte är sånna häst tokar var idag modiga och tog steget in i häst världen ( vet inte om vi kommer mke längre men kul att pröva!) satte oss på en häst rygg och red!!
Vi travade och skrittade och gick över bommar!
Vi måste sätt super roliga ut!! x)
Man kan ju säga lite fint att vi inte precis är Malin Bajard eller vad hon nu heter x)
Men! Det var riktigt skojjiiigt!
Har aldrig tidigare i hela mitt liv vart med om någe liknade! 
har nu bästämt mig! JAG ÄLSKAR KÄNSLAN AV ATT RIDA ( om man nu kan äns kallade det rida när jag rider x) 
Super häftischh!

Säger bara en grej!
INNAN DU DÖR RID FÖR I TUSAN!
hahah , hoppas ni nu får en härlig kväll! ska försöka få tag på bianca så hon kan skicka lite fiina häst bilder som jag kan lägga upp lite senare x)
( Om jag vågar lägga upp dom! Jag måste sätt helt mupp ut! Men vad gör man inte för er ?! x3 )

Kraam Sandra


Kommentarer
Postat av: Alle-Nalle<333

Hehehe låter som en väldigt rolig eftermiddag.

Jag hoppas verkligen att det kommer ut några bilder (skulle vara roligt att se xD)<3333

2011-09-10 @ 11:02:26
Postat av: Vendela du vet XD

haha ni såg lite fåniga ut i västarna x'D

2011-09-17 @ 09:06:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic