Glada miner!

2012-08-22 @ 17:09:00
Jippi! :DD LINN OCH JAG HAR ÖOHDGVLIHBSLIUFH INTERNET UPPKOPPLING IGEN!! WOOHO
ursäkta att jag tar i så men har saknat att blogga och annat sociallt, kännt mig lite som en grottmännska.

Förutom att jag känt mig som en grottmännska har jag och känt mig mega trött och knappt orkat med att gå på träning m.m.! Tycker dock att det blir kul när man väl sätter igång!
Aja, det är väll all skolan som blir för mycket för min supersmartiga hjärna... heh
Som ni ser är jag lite svartvit idag :)
För er som undar är den underbara baseboll tröjan från bik bok , helt klart-
min nya bästis tröja :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

Kan inte du göra en video där du visar när du ritar några bilder på din ritplatta? :)

2012-08-22 @ 17:35:10
URL: http://loweise.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic