I ♥ Fall tag !

2012-11-18 @ 22:45:03
Nu har jag svartar på I Love Fall tag.
Det blev ingen film där jag berättade, jag skrev svaren istället. Jag gjorde en film först men den vart så otroligt jobbig och pinsam så det är något som jag bara vill lägga bakom mig.

1. Favorit läppprodukt?
Jag gillar verkligen ett läppbalsam som jag har fått av min mamma den luktar gott, ger liiiite färg och den hjälper även till när ens läppar är torra. Den är också köpt på the bodyshop
 
 
2. Favorit höst nagelack?
 
3. Favorit höst dryck?
Åååh jag älskar mjölk och det passar bra till höst !
 
4. Favorit höst produkt? (Sånt man har på kroppen, håret, m.m) (body-splash,shampo,hudkräm osv)
Jag har två produkter som jag gillar myyycket ! Den ena är en bodybutter som jag köpte i Spanien, den gör så huden blir alldeles len och mjuk och den hjälper även mot torr hud. Jag tror att det är ett tyskt märke så den är nog lite svår att få tag på. Den luktar vanilj också!
 
Den andra saken är en bodymist. Den luktar vanilj och den håller rätt bra för att bara vara en bodymist. För de som inte vet det så är en bodymist som en parfym bara att doften håller inte kvar lika länge. Den är köp på The BodyShop
 
 
5. Favorit höst halsduk eller accosear?
 
6. Sämsta saken med höst ?
Jag tycker facktiskt om hösten, men om det skulle vara något så skulle det vara att det börjar bli kallt.
 
7. En bra skräck/halloween film?
 
8. Favorit höst godis?
Frida har lärt mig att lantchips är helt otroligt gott om det räknas som godis. ^^
 
9. Vad klädde du ut dig till på halloween ?
Jag klädde inte ut mig jag var i spanien så jag valde att inte klä ut mig alls. Men det gjorde Linn och Sandra däremot och det vart skot snygga!
 
10. Favorit sak om höst?
Att få ha tjocka mysiga kläder på. Att få ha en tjock tröja strumpbyxor och ett par socker det är verkligen typ det bästa som finns. Dessutom är der rätt skönt att inte behöva ha svettas så himla mycket.

//Alice
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic