Får kramp i fingrarna av att skriva allt

2012-10-03 @ 21:25:00


Nu vet jag inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så att ni inte tycker att jag skryter och är jätte-ego. Ni ska inte heller tro att jag är värsta experten på produkter och sminkt etc. För det är jag verkligen inte. Så bara, ta det lugnt.
Jag får väldigt ofta komplimanger för min hy, att den är väldigt clean och len. Sen är det något genetiskt att jag inte får finar så lätt, vilket jag är jättetacksam över. PUSS MAMMA OCH PAPPA.
 
Men jag har kommit på en till anledning till varför den är så fin! >:D
AND NOW, I WILL SHARE MY SECRET !
 
Alla saker jag använder i mitt ansikte är från Nivea!
Min sminkborttagning, face-wash och "moisturizing-kräm-sak" De är SKITBRA.
 
De här produkterna skulle jag vilja kalla basic, de finns typ överallt? :OOO 
Jag har testat andra slags 'ansiktstvättgrejer' och 'krämer' Men flera av dem har jag t.o.m fått reaktioner på, t.ex en ansiktskräm som jag köpte från L'Oéal fick jag röda utslag utav. VILKET INTE VAR OKEJ ! D:
 
Så som jag har förstått det som, så är alla Niveas produkter väldigt allergivänliga, parfymfria och det finns INGENTING som är dåligt (: +++++++ ♥
 
De här produkterna på bilden är då:
 
Nivea Visage Facial Wash Gel.
 
Men på ren svenska, ansiktstvål.
Det finns ett ämne i vanlig tvål som torkar ut huden, det ämnen finns inte i denna, vilket gör den mycket skonsamare för huden, speciellt för mig med mycket torr hy. 
Den fungerar perfekt och kan användas varje dag. Jag gör det nästan varje dag innan jag går och lägger mig. Ibland är jag dock för lat.
 
NIVEA Visage Q10plus Anti-Wrinkle Moisturizer Dagcreme
 
Detta är egentligen en antri-rynk-kräm somtidigt som den är en moisturizer. 
Även fast jag inte har något behov av någon antirynk produkt (ÄN) använder jag denna, FÖR DEN ÄR SÅ JÄKLA HÄRLIG. Man vill nästan äta den! Den är så leeen. Den är iallafall återfuktande och jag använder den efter att jag använt ansiktstvålen. Jag skulle dock inte råda att använda den varje dag, tror att det finns en risk att hyn blir för fet då, och om hyn blir fet sabbas sminket. Inbillar jag mig. Så jag har undvikit det iallafall :) Det står att det är en daycream, men det är bara bullshit. Fungerar lika bra under natten ;)
 
Hoppas detta hjälpte, lite iallfall... ? Och att ni kanske köper någon produkt från Nivea nästa gång ! :)
Du kan hitta massor av information om Niveas produkter häääääär.
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic