the taste the touch

2013-02-03 @ 18:25:23
Hej...! 
Vet ni vem som har gått och blivit sjuk? Moi.. Har inte vart sjuk på jäääätte länge och sen så nyser en person på mig och vips. Grattis jag är sjuk. 
Vart sjuk i torsdags (tror jag de va?) och sen dess har jag haft ont i halsen och i huvudet. Är bättre idag och jag tror jag kommer må toppen imorgon. Ska på prao o allt.. :S 
Kom iallafall ut igår och fotade lite me Sandra, vet inte om de vart så mycket men bjuder på en bild iallafall! KRAM på er sålänge


 
//Linn

Kommentarer
Postat av: julia

Hej, hur mår ni? ;)

Svar: bra tack, själv då?
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-02-03 @ 19:27:48
URL: http://juliaakabatman.blogg.se
Postat av: Fils

FFFFFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSS

2013-02-08 @ 11:50:34
URL: http://Filsmamma.blogg.se
Postat av: Julia

HEJ,jo har startat en frågestund och undrade om ni hade två minuter att skriva en fråga bara? sjuuuukt snällt då :/

2013-02-15 @ 19:05:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic