Hej där!

2013-05-05 @ 16:11:00


Jag har precis målat mina naglar och passar nu på att skriva lite om det! Jag använde mig av ett H&M nagellack som kostar 40kr. Jag har testat mycket bättre nagellack men det är billigt och det kommer i en ganska stor förpackning!
 
   Plus                                                         
+ Torkar helt okej snabbt                          
+ Billigt  
 
  Minus
- Nagellacket lägger sig inte så jämt                                                 
- Man måste måla flera lager 
- Det blir klumpigt om man lägger på för mycket nagellack.
 
För er som vill hålla koll på när vi upptaterar bloggen så gilla oss på facebook. Då skriver vi varje gång vi har uppdaterat! Så va inte rädd att gilla, gilla, gilla :D ♥ //Alice
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja!

Jätte fin blogg! :D

Svar: Taaaack så mycket!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-05-19 @ 09:23:32
URL: http://meemyandi.blogg.se
Postat av: Tindra - livet

Älskar er blogg men blogga oftare!

Svar: Tack, nu på sommaren kommer det nog att bli ändring på det. Speciellt nu när vi inte har några läxor! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-05-19 @ 19:43:19
URL: http://tindraalmgren.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic