Hjälp mig med skärpan, sneeela

2013-03-28 @ 21:34:12
HEJ! 
Jag saknar er. Jag saknar att blogga och skriva av mig. MEN NU HAR JAG TID O LUST! Har precis vart på fotboll o fotbollat lite, var inte jätte fokuserad för det är... LOV. Hur skönt som helst! På lovet har jag tänkt att plugg massor av moppe! Sandra o jag har nämligen fått våra moppar nu och var o köpte hjälm idag! Nu är det bara att klara teorin o uppkörningen och sen bär det ut på vägarna! Är det någon annan som håller på att ta AM-kort? 

Alice och frida var här i förrgår en super snabbis, vi han ta några fina bilder... Ni får fantinisera dit mig!
Nu ska jag duscha ses i veckan! BYE

 
Är det förrästen någon som vet hur man gör en "fin" skärpa på bilderna? När jag förminskar dem i photoshop blire jätte konstigt... Går det att fixa? PUSS.
 
//Linn

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad kul med mopparna!! Glad påsk ;)

2013-03-29 @ 07:11:29
URL: http://felleflisen.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Åh jag har saknat er uppdatering!! Glad påsk och hoppas ni hinner med bloggen lite mer nu ;)

2013-03-29 @ 08:30:17
Postat av: Martina, från skolan

Hej! :)
Kollade lite på eran blogg. Fin! :)
Glad Påsk föresten! :)
Jag undrar också en sak, jag såg din fina skinnjacka i skolan Frida och jag undrar vad du har köpte den? De skulle vara jätte snällt och få veta de för skulle också vilja ha en skinnjacka till våren. Hoppas de var okej att jag frågade, ville inte tränga mig på.
//Martina, från skolan. :)

Svar: Hejsan (:Köpte jackan på 'Oasis' i Stockholm och har för mig att de har flera fina jackor där!
Kul att du frågade och glad påsk på dig också! //Frida
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-03-29 @ 20:12:48
URL: http://flamsiiiga.blogg.se
Postat av: Alice

Saknar er från bloggen <3 Blogga mera och oftare! :D <3 Btw, Alice du är skitsöt i tandställning, jag ska också få tandställning snart. Gör det ont att sätta in tandställningen? Jag är sjukt nervös :(
( hihi tycker det är lite kul att jag också heter Alice)

Svar: Tack, tack! Inte för att ljuga men det gjorde as ont och det gjorde även ont en hel vecka ungefär efteråt. Men om du ska se det från den ljusa sidan så kanske jag överdrev lite och att det är olika för olika personer! Men jag tycker inte du ska vara nervös jag tycker det är lite kul man får ju uppmärksamhet, haha! Aja hoppas det går bra för dig glöm inte att vi Alice:ar måste hålla ihop ;D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-03-31 @ 19:45:46
Postat av: Linn

När du har förminskat bilden till antal pixlar du vill ladda upp bilden med skapar du ett nytt lager och trycker sedan på "filter" --> annat --> högpass...
Och sen ändrar du radie. Till exempel 0,5 (det har jag) Sedan trycker du på okej och sen ändrar du från "normal" till "klart ljus" och sen minskar du opaciteten så att det ser mer naturligt ut. Sen sparar du det som en jpg-fil på "spara för webb och enheter..." som du hittar under arkiv. Hoppas det hjälpte! :)

Svar: Åhh tack! Ska pröva!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-04-08 @ 18:39:37
URL: http://linnbackman.blogg.se
Postat av: Moa

Varför bloggar ni inte lika ofta? tycke ni borde ha den där vecka grejen..

Svar: Vi har inte så mycket tid.. Men nu i sommar hoppas vi på att vi ska blogga mer!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-04-11 @ 13:56:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic