FilmKväll! ♥

2011-08-13 @ 12:46:03
♥Hejsan! En Gla' Sandra här :D
Var på Filmkväll igår hos våra mycket snälla kompisar Alle och Jossan igår!. :D
Var super skojjigt!
Vi kollade på Harry Potter och de vises sten ( ALLA BORDE GILLA HARRY, fattar inte hur man inte kan göra det... -.-'') Innan vi kolla på filmen så gick vi på en lite tripp ner till pizzan och käka GoPizza där!
Linn och jag delade på en eftersom vi aldrig i hela livet skulle orka en hel! 
Vi tog pizza meed räkor och skinka påe !♥
Mycket gott!
Lite senare på kvällen gick vi en liten promenad med Alle och Jossan super gulliga hund MED GOSIGA ÖRON! :3
super sweet!♥ 
Sov super gott och vaknade av att totte hade slickat linn i hela ansiktet och att linn förvånat hade frågat vad som hände... C:
Men det var bra att vi fick något som kunde få oss att kliva upp! Annars hade vi nog sovit till elva... ( om jag känner oss rätt i.a.f.. :S) .
Jag Ogillar starkt att vakna sent eftersom jag tycker man slösar bort hela förmiddagen! Är dock lite svårt att gå upp eftersom det är så supermysigt att sova!
På förmiddagen innan vi åkte till Alle och Jossan så var Linn, Jag och Mamma och klippte oss :D
Super skojjsigt!
Tycker det är så OTROLIGT skönt att ha ny klippt hår! C:
Efter Frissan åkte vi till Skärholmen och shoppade lite :D
Köpte en LILA väska!
Bara älskar den!
Köpte ett par shorts också ;D
Dom e jätte fiina! Ljus blå med "skrubbsår" super snygga säger jag bara :D
När vi var klara med vpran lilla shoppning runda så åkte vi till Mammas kompis och hälsade på!
Mammas kompisar har ett par otroligt sööta tvillingar som bara e drygt 6månader ;D
super cute!
Bilder på Shortsen, min nya frissa  och min otrolig snygga väska kommer nog senare ikväll!
Ska försöka hinna blogga!
Är fotbolls match snart så har inte riktigt tid att blogga mer men ska skriva vad ställningen blev efter matchen i.a.f!
Önska oss lycka till! ♥
Kraaam och puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic