Fotbolls match.. på Plast gräs..:D

2011-08-13 @ 18:36:28
Tjolla hopp, Tjolla hej!!

Vi har nu spelat fotbolls match mot nykvarn , och gissa vad! Vi vann!
2-1!
Helt fantastigt! THJOHO! :3
Som ni ser på rubriken så var det på vad Friida kallade det, plast gräs^.^
Det var min första matchen i höst, och vi mötte Nykvarn som jag (Linn) måste säga var helt super snälla!
Gissa deras kommentar när vi skakade hand med varann efter matchen var?!
Grymt bra jobbat!
Det är inte alltid man får en sådan snäll kommentar av andra lag, det värmer i hjätaat! :3
Vart superduper glad!
Att man kan bli så glad över 3 ord!!
de där nykvarnarna var riktiga förebilder CX Kanske ska man prova på att säga snälla ord till ett annat lag någon gång?C:

Kanske inte vi har berättat vad jag, Sandraa ,Alice och Frida spelar?!

Jag själv brukar födet mesta sitta i nätet och grubbla på när det kommer komma någon boll jag kan få äran att rädda^^
Sandra brukar börja på bänken och kan därefter bli lite vad som möjligt, men det brukar vara 4-ward eller mittfältare:3
Aliice och frida är Båda 2 mina medhjälpare därbak^^
Dunder Backar!!
Friida brukar vara mitt back;D
Aliice brukar vara Lite var som hälst där bak^^
Vet inte exakt var hon har för position, höger elr vänster alltså^^


Här kommer lite bilder som Sandra utlovat på våra Väskor och Shorts^^
Pluss en X-tra bild som jag lägger in för jag känner miiig snäll C:

Här Är friida, sandra & liinn :3 ( efter sandra och jag har klippt oss, ska precis till alle o jossan^^ )

BTW, koll ain våra kompisars blogg,
www.swedishboys.bloggo.nu
Häär är när vii tackar efter matchen^.^
Här är Sandraas nya väska^^

Det äe en björnborg , köpt på accent för 599:-

( Det var 200:- rabatt :3)
Sandras Nya shorts^^

Köpta på Cubus för 99:-

Också REA:*
Mina Nya shorts:D

Oxå från Cubus kostade oxå 99:-

Thightsen kommer från Ålens för ung 50:-
Min nya väska från Accent

Lite retro väska 299:-

/// Kraamar från Liiinn<3




Uppdatering;

Linn gjorde ett fruktansvärt fel i sin fina text, det var inte plastgräs som jag kallade det, utan plastplan :3 Det låter så otroligt mke roligare än konstgräs, lr hur? >:D
Vad tycker ni? :O Konstgräs / Plastplan ?

Kram Frida! :D ♥


Uppdatering;

Jag hitta en till sak jag skulle vilja ändra på jag och Frida brukar båda vara mitt bakar eftersom vi för det mästa spelar 4,2,2 elr 4,3,1 inte säker men ngt sånt :)
Föresten vart i spanien en vecka mkt trevligt!

Kram Alice! :D 


Uppdatering;

Alice gjorde även hon ett fruktansvärt fel i sin text, vi brukar oftast spela 4,4. ;)

Kram Frida! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nu har jag hittat en sak jag jag vill ändra på...

Vi brukar faktiskt spela 4, 4 :) x)

2011-08-14 @ 17:29:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic