FotbollsTräning

2011-08-10 @ 21:40:45
Hejsan! Snadra den Awesomiga här ;)
Har faktiskt inte gjort så mycket idag ..
Men det gör inget ! Ibland behöver man ju en slappdag! C:
Mormor och Morfar kom vid kl.1 tiden så dåe fick vi ju lite att göra !
Linn bakade bullar, de var jätte fiina :D Och jag satt och pärlade :3
Jag pärlade ungefär..hmmm sex st olika pärlplattor :D
Jiipi!
Tkr det är super kul och så får man något att göra!
Tipsar stark om det!
På kvällen så var det Fotbollsträning!..vet ej om det stavas isär eller om man stavar det ihop, men vi kan ju lossas som om jag vet hur man stavar det C: Nu ser ni hur duktig jag e på stavning ... :S
I.a.f så var träningen super skojj! Som vanligt då :D I slutet fick vi våra efterlängtade tränings overaller som laget beställde in för ett bra tag sen , men som inte har kommit förren nu C:
Min träningsoverall var liiiite (MKE!) för stor men det är jue mysigt! <3

Oj glömde skriva att Linn och jag fick lite fiina presenter av mormor och morfar!
Vi fick:
♥ rosa och lila nagellack! ( LÄXA! man kan ALDRIG FÅ FÖR MÅNGS NAGELLACK! viktig regel!)
♥ Klister grejer man kan ha på paket och kort och sånt :D
♥ hjärt pärlor i guld och silver!

Mormor och Morfar e så gulliga Älskar dom super mke!
( Tror att alla gillar sina morföräldrar! Alla gammla är ju så snälla oftast!)


Image and video hosting by TinyPic
ett par av mina nya strumpbyxor <3
Image and video hosting by TinyPic
mina pärlpalttor :3
Kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Felle

fina strumpbyxor och söta pärlplattor!

2011-08-12 @ 19:00:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic