osminkade & ny duschade ;)

2011-12-22 @ 12:29:24
Här kommer ett par vackra bilder på mig och sandra när vi är osminkade och oplattat hår ;) Vi ser ut som små som 2 troll eller nått... Men endå jag skäms inte för hur jag ser ut. Jag tycker det är viktigt att man accsepterar hur man ser ut, såklart tycker jag det är total okey med smink och fixat hår, men jag tycker det är löjligt om man börjar bli beroende. Men jag är inte den som ska säga förmycket, jag är kansk en gnutta beroende av smink, men jag har bestämt mig för att börja acceptera hur jag ser ut och inte hålla på att fixa och trixa allt för mycket :)
Jag är en sån person som är ganska blyg och pratar inte allt för mycket med folk jag inte känner, jag är också en sån som rodnar för nästan ingenting, det är något jag tycker är för jävligt jobbigt om jag ska vara ärlig. Detta tror jag har gjort att jag har blivit lite mera "stängd" och lite rädd för att göra bort mig, nu efter ett par år så har jag slutat oroa mig så mycket och det har hjälpt mig välldigt mycket, jag har blivit lite mera "öppen" och mera pratglad som person! Så jag tycker att alla ni som ser det här inlägget ska sluta oroa er och acceptera er själva! Ni är undrbara och vackra även om ni kanske inte ser perfekta ut i era egna ögon, och för er som känner så, säger jag bara en sak, ingen är perfekt, alla har brister och skavanker! Ha' de gott och ha en bra dag nu!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: CLARASRUM

sv; tack :D

2011-12-22 @ 13:55:33
URL: http://clarasrum.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Fiina!

2011-12-23 @ 23:49:33
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic