Cykling ;D

2011-07-17 @ 15:27:17
tjenare ;)
Har precis varit på en cykeltur med snälla Pappa och Linn.
Vi cyklade nog i kanske 45 ung 3km eller nåt.
Var skojsigt ^^
Men så klantig som jag är var jag ju tvungen att rammla..
Vi skulle precis stanna vid ett övergångställ för det kom lite bilar, Jag trodde vi skulle köra på men så helt plötsligt skulle vi stanna!
Jag trycker i handbromsen och Vips så ligger jag över cykel ( fråga inte hur jag lyckas -.-'') mitt på marken.
Inte så roligt eftersom bilarna trodde någe alvarligt hade hänt saktade ner och kollade så jag var Okej.
Lite pinsamt... det ända som faktiskt hände var att jag var lite svart på ena vaden av kedjan eller nåt..
Aja alla kan väll vara Klantiga ibland?! ( fast jag kanske är lite extra klumpig..*-* )
Image and video hosting by TinyPic
Senare ikväll ska vi på Bio :D
Vi ska gå med Alle,Jossan , deras föräldrar och mamma ;D
Ska bli super kul! Har inte träffat dom sen i midsomras, så det kommer bli super Kul :D
Vi ska se Kronjuvelerena :D
Image and video hosting by TinyPic
Kraam Sandra ;)

Kommentarer
Postat av: Felle

Stackarn o:

2011-07-17 @ 19:34:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic