Konstverk??!xD

2011-07-16 @ 20:33:00
Hallojsan!^^
Ursäkta för sandra och jag inte vart så `Bloggiga` ;)
Men vi har ju som sagt vart hos mormor och morfar!
Det var jätte skoj:DD
Idag så åkte sandra och jag hem, både bra och dåligt:/

Kommer sakna mormor & morfar, men samtidigt skönt att komma hem:)
Dom hade ju inte så bra internet uppkoppling så sandra och jag ritatde lite på datan..
Jag har ritat av, Yuki, Hinta, Friida^^, Alice:D, Sandra och mig själv, kommer ladda upp bilder på mina fiina bilde xD
Vi var oxå till Vingåker factory outlet, där köpte jag ett par märkes jeans och en Lee jeans jacka (A)
Vi gick in på Ica på hemfärden, där såg jag ett tomt `Tidnings hållare` som var tom...
I botten stod det
" Slut på tidningar, men kommer nya imorgon" Jag (linn:D) vart helt tagen!
Hur kunde den veta att det var slut på tidningar?!
Sen kom jag på... Det kanske alltid stod så i botten... Inte bara när det blir slut på tidningar bara!


Aja, Här kommer dom utlovade bilderna som jag ritat>:)


Yuki!

Hinta!!:*


Frida gillade inte sin bild så jag tog bort den, hoppas ni nöjer er med de andra bilderna:)

Aliice:DD ( Din arm blev lite fejl men jaja hoppas du upskattar den^^)
saandra!^^

Jag säger som aliiice, sist och minst jag självxD
Skriv gärna en kommentar om min Underbara konstvärk!xD
///Pussar & Kramar från Liiinn^^

Kommentarer
Postat av: Felle

Oj va dem var fina porträtt! O: ;D

2011-07-17 @ 19:29:50
Postat av: Din hemliga beundrare xD

Grymt fina bilder!!! :) <33

2011-07-24 @ 23:56:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic