Badtur + Filmkväll!

2011-06-28 @ 21:58:01
Hej hej!
idag har Linn och Jag (Sandra) vart med Vendela!
Vi var hemma hos henne och gjorde massa skojiiga grejor på hennes data, när vi sedan blev lite för trötta och tke det var lite för jobbigt så tog vi en Billy Pizza ;)
Super gott tkr jag! ;)
Efter ett tag bestämde vi oss för att åka och bada i Sundsvik så vi satte oss på cyklarna och trampade ner till sunsvik. Tog c 20 min !
Rätt stolt ändå! Trodde det skulle vara jätte jobbigt men det var faktiskt inte super jobbigt att cykla!
Det var MINST 20grader i vattnet.
Lite otäckt oxå för när vi skulle gå i kom det en ORM och simmade förbi!
SUPER LÄSKIGT eftersom jag är rädd för ormar!
Men efter ett tag försvann den och vi fick bada ifred!
Linn badade dock eftersom hon hade fått stänga regler av mamma och pappa att hon inte fick bada eftersom hon är lite snuvig och har lite ont i halsen.
På vägen hem skilldes Vendela och vi åt , hon skulle hem till sig för att forrtsätta packa eftersom hon skulle på ridläger!
Hon kunde inte vara med på filmkvällen p.g.a det heller.. :(

På filmkvällen hadfe vi super kul!
Vi kollade på Klassrese- filmen och spelade kubb!
Killana vann ( eftersom de fuskade!!) .....
Vi som var där ( hos Friiida) var Martin, Patrik,Gustav,Micke, Wille, Alice, Friida (ofc), Linn och Lilla jag ;)
Har tyvärr inga bilder från Filmkvällen så ni får nöja er med bilder på hur Linn och Jag såg ut idag..

Jag idag ;)
Linn idag ^^

KRAAM Sandra

Uppdatering

Efter att Piff och Puff åkt hem hade killarna minus Wille, Alice och jag ett stort Vattenkrig >:D Med stora vattenpistoler, konor och skottkärror, alla lyckades bli genomblöta! Allihopa skulle lika gärna kunnat hoppa i poolen med kläderna på. Det var skitkul iallafall! Och jag måste tipsa om upplåsbara krokodiler, de har det bästa skydd man kan ha! ;)
Pussar och kramar Friida och Alice ! ^^

Kommentarer
Postat av: Soffe

Åhh vikken fin blogg =)

Åhh så typiskt killar att fuska på kubb ... xD

2011-06-29 @ 13:30:01
URL: http://amiigurumis.blogg.se/
Postat av: Sandra ^^

tack!

haha visst är det typiskt av dem! x)

2011-06-29 @ 15:58:47
Postat av: sofie

tack, detsamma :)

2011-06-29 @ 19:06:32
URL: http://sofieepersson.devote.se
Postat av: Miinda ~ blogg om the life in a kpop world

SV; Tackar, desamma! :)

Typiskt killar att fuska, men det är ju det dom är bäst på ;)

2011-06-29 @ 22:10:39
URL: http://miindachoi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic