Duktig bloggare..?

2011-06-25 @ 14:13:44
Skreev ett låångt inlägg igår om teaterföreställningen och kvällen på Pizzan, men nej. När jag höll på att lägga in bilderna så råkar jag klicka ner sidan, så allt förstördes! Det var sköjjigt? .__.

Har märkt själv att jag bara inte har orkat blogga, så det är tur att Linn och Sandra gör det.
Målen att uppdatara varje dag, lever jag ju inte riktigt upp till..

Men teatern va jätterolig och alla var väldigtt fina i sina dräkter!
Åkte efteråt med Alice till Ica där vi köpte varsin KINDER MAXI. Dom ee så gooaa ^^
Alice hittade även en lapp, som hon la på sitt huvud...lite random.
Gick sedan därifrån till Pizzan där vi träffade Jakob. Linn och Sandra fick vi vänta en stund på. 

Sen fick vi beställa på lite anorlunda sätt, vi fick skriva ner våra beställningar på block, fast det var mer klotter än ord. ^^ Kul att veta? Jaapp! Men det gick inte så bra så vi fick gå en sen igen efter en lååång stund och berätta vad vi hade beställt.. Alice fick inte sina älskade K-bullar.


Firade sen Midsommar !
Det var roligt, Alice och jag stod i fiskedammen, var lekledare och dansade runt midsommarstången med stor glädje :3
Köpte fina lotter från barnlotteriet ( Man blir aldrig förstor för det ;D ) men vann dock Inget ?!
Lovar att det var fusk inblandat...

Avslutade kvällen genom att sova över hos Alice. 



Bilder från teatern !
De sockersöta tvilligarna!
och alice..
alice med sin lapp på huvudet..xD
Pizzan
Alice och jag drack våran cola ur söta koppar :D
Det började öösregna, då spran såklart Alice och jag ut i regnet!
Jag biter Linn, eftersom jag är en vampyr, Alice visar upp sina cpfingrar och Linn gör en vacker min.
Sandra och Jakob :D<3
Midsommar

Alice med den fina kransen som jag gjorde ^^
Fin? Blev nöjd men bilden. Men va äre för insekt ?!
Den ser ju helskum ut!
Bild på Linfältet brevid Stenvallen :)
Stora Kramar Friida! :DD <3

Kommentarer
Postat av: Michan

Najsiga biler osv :D

btw schyst blogg och header ;P

2011-06-25 @ 19:00:55
URL: http://theaprilkid.blogg.se/
Postat av: Soffe

Åhh älskar bilderna =)

Nu blev man sugen på Pizza, få se om pappa håller med om att det ska pizza till Lunch idaG

2011-06-29 @ 19:14:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic