Glad Midsommar! ... i efterskott :)

2011-06-25 @ 10:58:33

hej hej!
Firade midsommar igår!
Hann inte skriva något när jag kom hem för jag var så trött! Klockan var inte super mke men jag var jätte trött ändå!
Tror jag MINST har gått upp5 kg ! åt så mke gott att jag nästan sprängdes!!!
Var super gott verkligen!
Linn och Jag firade midsommar hos Alle o Jossan.
Det var jätte skojjiiigt!!
Vi lekte med super söööta hund Totte!
Och så gick vi till Ängen och var där en stund ^^
När vi kom tillbaka så försökte vi stå på händer... det gick väll sådär för mig..

Bjuder på några bilder från igår
fiina Jossan

!
vi efter vi hade vunnit i kubb! ( glömde skriva det men vi vann STORT mot de äldre!)

Fiiina Alle! <3


Linn på Midsommar


Jag på Midsommar :)



Bara så att ni kan förstå hur SÖÖT deras hund e ! <33

Kraaam Sandra




Kommentarer
Postat av: elin

svar; Taaack :D

2011-06-25 @ 18:51:55
URL: http://nemoelin.blogg.se/
Postat av: sofie

Guud villken söt hund ni måste lägga upp mera bilder på den Haha! :D



Bilderna var super fina :O)

2011-07-01 @ 12:47:08
URL: http://bloggissofie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic