Sjukling...:'(

2011-06-29 @ 20:30:28

Tjoohoo...

En sjuk -med ont i huvudet- Linn här:(
Blivit sjuk!! Nu av alla tillfällen! Hur soligt som helst ute! Bad väder...
"Linn du får inte bada när du e sjuk! Du kan bli värre!" säger någon...
Vet att det är sant men man vill inte höra det när man är sjuk:(
Men ändåe, jag lät bli att bada...Men blev sämre!
Men det kan ha vart därför jag cycklad till starnden med kompisar...

. . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .

Saandra & Friida & Aliicee har vart på fotbolls avslutnig:'( Men jag kunde inte följa med XC
Så jag "typ somnade" (Man sover alltså inte..) i hammoken.. När jag bara "Typ somnade" bestämmde jag mig för att läsa något, så jag hämtade en " Ny gammal" Bok och läste en liten stund:)




Den heter Feber ( Här får ni en bild för ni e så underbara!)






Aliice, saandra & Friida kom senare förbi när de släppte av Sandra så jag fick säga hej till dem oxå^^
Friida hade lite ont i halsen så jag ber på alla förskyldas vägnar att hon ska piggna till!;)

Oj... Jag glömmde skriva att sandra, frida och alice sprang till sandviken och badade (det gjorde alla på fotbolls avslutningen)

Duktigt av dem tycker jag!!

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ// Liinn:*  (Ursch hatar leverpastej;P)

Kommentarer
Postat av: ann <3

sv, tack så jätte mycke <3 :')

2011-06-29 @ 22:34:26
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: Disa

SV ill Linn. Jag har en Nikon D3000, du kan läsa om den om du klickar på kameran i min meny ;)

2011-06-30 @ 22:14:05
URL: http://sheries.blogg.se/
Postat av: michelle

krya på dig ;(

2011-07-01 @ 11:55:39
URL: http://moofies.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic