Skolavslutning!

2011-06-15 @ 21:14:34
hej hej!
Idag var det skolavslutning!! :DD
Jippi!
Jag ( Sandra ;) var klädd i klänning och hade lockat håret, tke jag såg fin ut faktiskt! :D
Vi samlades på skolan kl.. 8.30 ingen lyx sovmorgon alls.....
Sen sjöng några!
De var jätte duktiga ( allihop! )
Vart jätte sörvånad när våran matte pedagog sätter sig på sen och spelar en såg med gitarr och sjunger till, Han var super gryymmm!! :DDD
Vart super förvånad att han kunde sjunga och spela gitarr!..
När skolavslutningen nästan var slut fick vi samlas en sissta gång i ansvargrupperna och säga Hejdå.
Vi fick varsin piggelin ( vilket som är den GOODASTE glassen ever!! ) och våra bedömningar ( eftersom vi inte har betyg än så får vi bedömningar hur vi ligger till m.m) sen sa alla hejdå och gladsommar och så vart det förstås lite kram kalas! :D
När avslutningen var över åkte jag,Linn,Jossan,Alle,Elin och alice tsm med våra mammor till stan och fikade!
Jag ,Elin och Alice tog Daimtårta ( tror att det kallas så iaf.. :) vilket var supergott, men man vart mätt....
När vi sedan skilldes åt bestämde sig mamma , Linn och Jag att vi skulle gå lite på stan!
Jag fick:
* En berlock till mitt berlockarmband! Var typ änglavingar , var jätte fin!
* Ett par örhängen , typ sjänor var jätte fiiina! <3
* Tre blusar! Jippi!!! <3
* Träningströja , jätte fin den med ! Röd o fin ;D
* och sisst med inte minst ett par välbehövda målvakts handskar till både mej och Linn!
Tack snnäälllla mamma!! :DDDD
Kram Sandra
(bjuder  på en liten bild från skolavslutiningen)

Kommentarer
Postat av: felle

Vi fick också piggelin fast vi fick de i klassrummet innan skolavslutningen eftersom våran var på kvällen (:

2011-06-16 @ 11:27:57
URL: http://happyfriennds.blogg.se/
Postat av: Helene

Min stora tjej kram på dig!

2011-06-16 @ 20:27:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic