Grill/ Bad fest

2011-06-16 @ 13:54:02
Hallojsan^^
Vi har nu köpt en ny roter:) Så nu Funkar internet IGEN^^ En dag efter Sommar Avslutningen:) Var och kollade på brännboll, 6orna mot Lärarna i Valla 6orna vann!! Grattis till alla er^^
Igår var ju sandra o jag med mamma på stan där fick jag:
# En blå blus med en rosett:)
# En blå sommrig blus^^
# En kofta som är gammalvit med svart/Blå prickar med en virkad kant
# Ett Öga till mitt berlock armband
# En musikton till mitt berlock armband
# En Rosa/Lila Tränings tröja
# Ett par fotbollshandskar som jag delar med sandra
Nu på kvällen kl. 17.00 ska jag på en bad/ Grill fest i Underås, ska bli Mkt Roligt^^
Tips på Låtar som jag har fastnat för:
  • One foot wrong av: P!ik
  • Ave Mary A av: P!ik
Lyssna gärna och skriv vad du tycker!!;)
Kramis Linn




Awesome bild på friiida!^^
Bara för att jag anser att denna bild är awsome!^^:*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finfin blogg ni har!

2011-06-16 @ 15:56:15
URL: http://tholen.webblogg.se/
Postat av: josefine ♥

svar: tack så himla mycket! :D.

2011-06-16 @ 15:59:57
URL: http://frossies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker? Även fast de är första gången du kikar in den kanske så säg gärna vad jag skulle kunna göra mer :) Skulle uppskatta de!

Kram på er och förlåt om du ej gillar sånt här!

2011-06-16 @ 17:02:30
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Helene

Härliga dagar! Kram mamma

2011-06-16 @ 20:29:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic