Vart med Alice^^

2011-06-22 @ 20:21:39
Tjoohopp!!^^

Har vart mee bästaste Alice Idag!:D

Vi skulle egentligen öva repliker hemma hos oss...
Men det blev nt riktigt så, vi satt o Snacka istället!!xD
Aja, jag tror vi har lärt oss replikerna ändå tills i morgon>:) ( Snodde alice & fridas smilie där hoppas det nt gör ngt!:D)
Vi övar ju inför en pjäs som heter " Mycket väsen för ingenting" Är jätte kul att spela!!
Själv (Linn) spelar jag en kammarjungfru som heter URSULA!!CX
Vill nästan döpa om mig..!
Sandra spelar Margareta som är typ min syster ( Är lite ironiskt för vi är ju en äggstvillingar!C:)
Alice spelar... Glömt namnet...! O.. någonting, men hon har iallafall en ganska viktig roll:)
Frida är tyvärr inte med på teaterlägret:'( *gråter floder!*



Här kommer iallfall en bild från idag när vi var Här hemma hos oss ( Sandra & Linn)


Så här såg jag ut idag




Puss & Hej lever pastej!!^^ ////Linn

Kommentarer
Postat av: janelle:)

super söt ju!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=6rvHnQ3wTcwRgIYPCn4C2OtXJGI1ez7YepdG4T3KwmZSvyfvbXxQ#Gallery

rösta på min klänning! fem stjärnor :D snälla:)



(du skulle verkligen göra min dag!)

2011-06-22 @ 20:59:56
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic