ELLO! ^. -

2011-11-09 @ 21:27:21
HHEHEEEEJ!! och förlåt :''((
JAG har tänkt att blogga men... nej så böev det inte! :OOO
Men nu tänkte jag lägga in ett vackert inlägg! :DD Som jag hoppaas att ni uppskattar! :D
Btw, jag har vart och klippt miig! Blev AS nöjd, blev inte som jag tänkt, men det vart snyggt på ett annat sätt ;)
Lägger ut en bild om jag har tid någon annan dag :)
Innan jag klippte mig vart jag på stan och handla dojor till en fest jag ska till i helgen!
De har kil-klack O.o
Jag tänkte att det inte skulle bli problem, me när jag provar att gå i dom... NEJ! icke jag såg ut som en kossa på två ben. Lite som gollum oxå! -.-''
Meen nu ska jag tipsa om en film ja vill se!!
Den heter the beastly!!! Verkar så bra!! :OOO Plus att Alex Pettyfer är så enormt snygg! :DDDDD <3
Meen nu ska jag sova! Pussipussi Kram

Kommentarer
Postat av: Stella

Kan vi ha länkbyte?

ps. er blogg ÄGER!:)

2011-11-10 @ 18:06:16
URL: http://istella.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic