Min (Sandras) blogg vecka!

2011-11-22 @ 11:33:46
Nu är äntligen min bloggvecka här och jag ska blogga om allt möjligt!
Hade tänkt att blogga mäst om outfits och webbplatser och andras bloggar som jag läser och tycker är bra!
Om nån av er som läser vill att eran blogg ska synas här så här det bara att skriva varför att länka eran blogg!
Kul grej va?

Hände något fruktanssvärt hemskt i fredags också! Jag blev sjuk! eller aa, jag kände mej lite krasslig :S
åkte till alice och sov där ändå,men dagen efter var jag helt pajad ..:(
Inte roligt att vara sjuk! :( Fick feber i söndags och mår ganska dåligt!
Igår fick jag ett krampanfall också... Läskiga grejer det där! Kunde inte röra händerna och mina kinder domnade bort. Kändes ungefär som att ligga half i koma. Men det är lungt! Det är ingen sjukdom eller nåt det var bara för att jag andades alldeles sör mycket (jag hyperväntelireade typ... var jätte svårt att sluta) och då böjade så småning om hela jag att domna bort...
Så mamma sa att nästa gång jag blir riktigt ledsen ska jag inte hyperventliera för då skulle det sluta med att jag skulle svimma. Istället skulle jag smälla i dörrar och skrika :D Får väll försöka och se hur det går ;)
Oj, det vart en lång text om lite allt möjligt! ;)
Ha det bra och hyperväntilera inte ;)


Kommentarer
Postat av: Liz

Läskigt :O



Jag blir gärna länkad :) Varför? Tja, det är en ganska nystartad blogg, handlar ffa om mitt projektarbete (som går ut på att skriva en bok om studieteknik) så en hel del tips finn där/kommer dyka upp. Men såklart även en hel del annat; tankar, funderingar och trams ;) Bra uppdatering har jag också!



/ Liz liziziz.blogg.se

2011-11-22 @ 12:46:56
URL: http://liziziz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic