TJAAAAAAOOO

2011-11-14 @ 17:55:27
Nej. Rubriken är inte överdriven :)

Jaag, sitter i min soffa och chillar, äter muffin som jag gjorde igårkväll >:3
Gjorde en extra fin och stooor muffin t min pappa eftersom det var farsdag igår! Bara jag som tycker att det var helt sjukt generöst! :D Speciellt med tanke på att min mamma som köpt hem blockchoklad till mig och muffinsarna, klantat sig rejält och köpt choklad som kunnat innehålla spår av nötter! :DDD Wiiiieee, suuppeeeer!
Not. 


För er som inte vet, så är jag ganska rejält allergisk mot nötter, och djur, och pollen, och paprika, och massa annat. Skitliv :)

Som ni kanske märkte var inte förra veckans bloggare.. jätteaktiv ^^''

MEN JAG ! JAG SKA KÄMPA, OCH FÖRSÖKA KOMMMA IHÅG, OCH ORKA ATT UPPDATERA.
För jag lever för att blogga x'3

Det var ju meningen att vi skulle ha ett varsitt tema att skriva om...
Där sket det sig. :§
Vettefaaaaan vad jag ska skriva om för något. Såå. Ja, jo. Jag skriver om vad jag nu kommer på :)



Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!

2011-11-16 @ 19:10:22
URL: http://juliiasjoberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic