Hejsan alla lingon blåbär där ute :)

2011-10-24 @ 21:53:19
Hej, hej alice som sitter bakom skärmen och bloggar idag!
Idag tog jag på mig den stora äran att blogga. Glömmde nästan bort det men sen kom min super braiiga hjärna på att jag inte fick glömma den hära viktiga händelsen! :) Så nu sitter jag här och ska berätta om..

..Min dag efter skolan! Jag åkte hem till frida spela typ zelda med henne och sen åkte jag hem. Jag slängde mej sen i soffan för att spela HANNAH MONTANA på wii jag kände ett sådant dära sug att spela det var så länge sen! Jag åt där efter middag (kyklnig med ris.) Efter den smaskiga middagen gick jag inn på dator instalerade nåsot rit pogram som hette SAI, försökte rita men det gick lika bra som att rida på en giraff.. Så istället testade jag mina tuch pennor jag fick i födelsedags present i maj. Det blir ingen bild på bilden jag måla för den vart ju inte super och sen måste jag gå och lägga mig inom kort :$

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förra veckan så skulle det vara "en vecka full av frågor" vart ju inte riktigt så utan mest random bloggande. Jag hade tänkt att ta en fråga nu men som jag sa så måste jag sova så jag ska vara pigg i skolan de är ju alltid bra, höhö.
Jag vet inte riktigt hur den här veckan kommer se ut men vi kommer att svara på våra få men väldigt väldigt väldigt väldigt uppskattade frågorna vi har fått :)


Och juste tack för alla kommentarer jag vet att det är väldigt många kommentarer som folk bara komenterar om sina egna bloggar men dom komentarerna gillar vi väldigt mycket också det är ju bättre än inget!
Så forsätt kommentera!

OBS! sorry för alla stav fel i texten inte på topp stavnings humör idag ;))

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic