Planering! =^^=

2011-10-17 @ 17:19:31
Hej hej!
Sandra som bloggar idag ;)
Sorry för att vi inte har uppdaterat tidigar idag, men har haft så mycket att göra så vi hann helt enkelt inte!
Har gjort en väldigt fiin planering!
Diggar katten ;)
Tycker den blev väldigt fin! Tycker inte ni? HÖHÖ :D
Hoppas ni tycker den här veckan på bloggen kommer bli spännade och rolig! Det tycker jag I.a.f! :D

BTW!
Har färgat om håret!
Super bra faktiskt! Men färgen börjar redan gå ut :S Men min alltid lika snälla mamman köpte hår bevaring så färgen kommer förmodligen hålla längre! 
Håret är ännu rödare en vad det brukar vara! Toppen eller hur!? :D
JAG GILLAR RÖTT! C: 
Ska snart på fotboll så hinner inte blogga mycket mer, men det kommer åtmistode två inlägg imotgon bitti!
Bjuder på en väldigt tjusig bild!

HAHA vacker bild , Jag vet X)
Ha en fiin kväll våra söta läsare! (på bilden hade jag inte färgat än ;) )


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic