Shopping! ;)

2012-04-03 @ 17:06:58
Tralalalla, nu ee jag glad! Det är Freaking fint vänder ute och jag har nya tränings grejer som jag ska flitigt använda på fotbollen >:) (dock inte skorna, det är för löpningen!)
Man blir så glad av nya grejer eller vad säger ni? ;)
Alice kommer hit om en stund och sen bär det av mot fotbollen i hög hastig het >:D Frida kunde inte vara med idag för hon hade ont i halsen! :'(
( Ursäkta för det välldigt virriga gimp inlägget :s Hoppas ni förstod att alla de där flikarna inte är på skärmen på en gång! )

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: haha shit jag visste inte att jag fanns där! :]

2012-04-03 @ 18:53:04
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Sansann

Hejsan, eran blogg är verkligen asbra, skulle ni vilja göra bloggbyte? :)

Kram :D

2012-04-04 @ 07:34:22
URL: http://sansann.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic