TinTin & Cowboys!

2012-04-08 @ 12:30:17
Slööö... Idag igen!
Sitter i soffan och kollar på lite film! Är den där cowboys and Ailens! :s Verkar än så länge Braa! Lite kronglig men bra ändå!
Jag bjuder på lite bilder hur jag ser uut idag, ifall ni ville veta ^^ Lockade mitt hår :s Orkade inte -som vanligt nu på lovet- att sätta i löshåret! Meeen, ska nog tvätta de snart och då bliré andra bullar >:)
Skjorta - Pappas
Filmer - hyrda på ica :s
( Som ni kanske har märkt på dom 5senaste inlägge jag har gjort, så står jag på samma plats på höger sida av bilden är det ett suddigt porträtt, De ee jag! För typ 1år sen :S Har förendrats ganska kraftigt, kan man lungt säga.)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh den nya Tintin filmen är så bra :)

2012-04-09 @ 12:14:40
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic