2-2

2012-08-12 @ 15:11:47
Hallu :)
Min dag är lite eländig idag.
Min dator har värsta sprickan i skärmen + min ritplattesladd är glapp + att jag har fått en bristning i lårmuskeln.
WOOHO.
Känns ju lite halv kul kan man säga, hah.
Fick bara spela 3 minuter på dagens fotbollsmatch p.g.a av låret. 
AJA jag är glad ändå, känns onödigt att lägga massa energi på att vara butter och sur, bli bara massa jobbigt då.
Känns mke bättre om man fokuserar på de positiva även om det ibland kan kännas jobbigt de med.
// Sandra

Kommentarer
Postat av: ▲L I N N

Haha söt bild :).
Fin blogg också, kram.

2012-08-12 @ 15:16:13
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se
Postat av: anna

skulle vara kul om ni la ut en video på när ni ritar på eran ritplatta för jag köpte en och venne hur man ritar på en.
Så skulle vara kul om ni typ visade när ni ritar på den! :)

2012-08-12 @ 16:13:33
URL: http://drizzles.blogg.se
Postat av: Matilda

Fin bild! Synd med alla dem tråkiga grejerna :c Men allt brukar typ bli bättre sen! :)

2012-08-12 @ 20:18:17
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic