Jag är kär.

2012-08-19 @ 21:38:00
Ser inte riktigt sådär glatt kär ut på bilderna, men det är jag egentligen. I vad? I DEN SATANS ASHÄRLIGA TRÖJAN ! Kärlek vid första ögonkastet var det minsann! Fråga de andra, de var med när jag köpte den. 
Hade sett en nästan identisk tröja på Instagram, bara det att den var formad som en magtröja, så när jag drog till Sthlm var det en sådan här jag letade efter. OCH BOOM BABY, DÄR VAR DEN, PÅ CARLINGS FÖR 400:-

Ett av det bästa köpen jag gjort tror jag ! Visar sen nån gång vad jag köpte mer :3


Så fick jag i uppgift att berätta att Linn och Sandra har inget internet. Men får till baka det på Onsdag/Torsdag ! Så de kan inte blogga :c

MEN NU SKA JAG SOVA, PUSS OCH KRAM, SOV GOTT OCH HELA THJOTAHEITI. JAG HAR SKOLA IMORGON.

Kommentarer
Postat av: lina.

vart är tröjan ifrån? snyyyyyyygg! :DD

svara helst på min blogg.

2012-08-20 @ 15:33:23
URL: http://ropeee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic