Quick update

2012-08-18 @ 23:18:16
Jag har gjort på tok för mycket idag. Orkar inte, känns som om hela livet är uppbokat.
Spelade match i morse, fick ont i benen och magen utav det, och blev därför inte glad. Åkte o köpte nya benskydd och träningströja, åt sushi med mamma, fick massage, av mamma. Åkte direkt till "Grisfesten" efter att ha duschat. Grisfesten är då en fest hos 'storbonden' här ute på landet. Bjuds på rökt vildsvin. HELT OTROLIGT GOTT. Gustav kom hit och vi tittade på "Spirit, hästen från vildmarken" Cyklade sedan med en liten kille som hade stannat hos oss ett tag till festen igen för att han skulle med sina föräldrar och han fick inte tag i dem från mobilen, DET ÄR HUR MÖRKT UTE SOM HELST, JAG ÄR MÖRKRÄDD. Inte trevligt.


Jag har förståelse för er som inte läser texten ovan. Den är onödig. Var tvungen att förklara att mitt liv är väldigt fullpackat för tillfället. Och hittar inte laddaren till kameran, så jag kan inte ta bilder. 

Men allt blir SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE PÅ FREDAG, för då får jag min MAC och kan använda PHOTOSHOP, SOM JAG SAKNAR SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄR MYCKET.
 
// Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Pommez♥

ÅÅH jag älskar spirit, när jag var liten kunde jag kolla på den flera gånger om dagen<3

2012-08-19 @ 11:49:26
URL: http://sosweetie.blogg.se
Postat av: frida

jag heter också frida och älskar att baka och spirit!!!!!!!!!!!!!! den ägeeeeer

Svar: NIIIICE
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-20 @ 12:51:32
Postat av: TheaNova

Wow.. trodde typ bara jag som kände till den filmen ! Så himla bra film :')

2012-08-20 @ 16:55:48
URL: http://www.TheaNova.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic