THINK. TÄNKA.

2012-08-17 @ 21:42:00
Jaa, nu hade jag tänkt att skriva lite om träning, jag är verkligen ingen "hurtig hurt människa" men jag går väll ut och springer ibland. Det händer iallafall ^^
Det jag hade tänkt att berätta nu tror jag är nyckel till att hitta ork & lust till att träna, så känns det iallafall för mig.

Nyckeln tror jag är att aldrig tänka på de dåliga sakerna.T.ex. om det gällde att gå ut och springa att aldrig säga till sig själv
"å, jag skulle kunnat gjort såååååå mycket bättre"
"Varför tog jag så många pauser?"
"Min tid är inge bra"
Saker som dom tankarna får en ju bara att tänka på dåliga saker kring träning och så nästa gång man hade tänkt att träna får man kanske tankarna om hur det gick förra gången och taggar bara ner sig själv med hur dålig man var?
Det som jag tycker man ska tänka är saker som
"Nu var jag väll ändå duktigt som gick ut och sprang?"
"Nu kämpade jag bra"
"Vad skönt det var att få sträcka på benen!"
"jag ångar inget." För en sak som jag ALDRIG gör är att ångra att jag väl har tränat. Det kan kännas jobbigt att ta på sig jogging kläderna, men känslan av att komma in och känna att man faktiskt gjorde det man tänkt! Det tror jag lönar sig i längden, det får mig att få en bra varmkänsla i magen och jag, och flera av er vill jag tro, blir stolt över sig själv och man vill genast träna mer och känna sig lika duktig igen!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic