började i botten stod sedan på toppen..!

2012-12-20 @ 16:32:57
Hej!
Nu är entligen den här dagen avklarad. PHUUUU... Började dagen med världens smämsta inställning och världens dåligaste humör, var trött, bitchig och elak. Aja, vi har alla stunder! 
Var i alla fall i gamla san idag... Kallt var det men jag överlevde! Satt bland annat på ett fik med några kompisar och drack jätte mycket varm jätte god chocklad med grädde och åt VÄRLDENS godaste cheese cake, den hade tjock botten istället för tunn! Så himla smaskigt!
Strosade även runt på gatorna i gamla stan och kollade på saker, så mycket folk överallt! Efter vi vart med klassen i gamla stan så åkte vi direkt  till skolan, hade julavslutning och fick lite pepparkakor (som jag inte åt pga min enorma mätthet efter fikapausen) lyssnade på när vår musiklärare sjöng och när en elev sjöng, båda var jätte duktiga!
Fick sedan slutbetygen för terminen... blev nöjd, kände att jag nästan försökt med mitt bästa i alla ämnen! Lönade sig och jag blev nöjd! 
 
Nu ska jag sitta och kolla lite på anime och sedan ska jag kolla lite videor på moderskeppet! SÅ HIMLA BRA SIDA DEDÄRA. Dom har allt från bildbehandling i photoshop elements eller i cs6 och tips till hus man kan fota eller göra videos!! Det är absolut värt att gå in och ta en titt! Är själv Guldmedlem då man fick gratis medlemskap om man köpte en bok! Men det finns gratis lektioner/kurser också! KOLLA.
//Linn

Kommentarer
Postat av: Tove

Vilket photoshop har du och hur skaffar man photoshop? :) hur mycket kostar det ungefär? :) kram!

Svar: jag har 3st photoshop, 2st olika photoshop elements, en till mac och en till PC, de tror jag kostar runt 500-600kr/st. De fungerar jätte bra att börja med men om man vill ha tillgång till liiite mer av photoshops alla konster så ska man nog skaffa photoshop CS! :) fick ena av mitt photoshop när jag köpte kamera och den andra när jag köpte en Wacom bräda! Jag photoshop CS6 som är de nyaste :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-20 @ 18:44:18
URL: http://ettochannat.blogg.se
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Visst säg till vilket nummer du blir så göra jag desamma sedan! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-20 @ 18:51:01
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: Anonym

Delta i min julkalender! :D
Lucka 19 & 20 avslutas ikväll 23:59!

LUCKA 19 (du har chansen att få en bild på dig själv eller kanske någon du känner avmålad) -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-19.html#comment

LUCKA 20 (du kan vinna en DCH eyelash tonic) -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-20.html#comment

Svar: Går in om kollar ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-20 @ 19:53:55
Postat av: Emma

Tack! :)
Så grymt fin header<3

Svar: tack så mycket! :) <3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-20 @ 22:01:38
URL: http://emzen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic