Fika nu, snabbt inlägg...!

2012-12-05 @ 19:24:02
HEJ. Pluggat franska med alice i säkert 2h! Vet inte riktigt hur effektiva vi var...Men något lärde vi oss! Såg precis att jag missat Elyar Fox:s frågestund med 20h, Inte kul :( Har för övrigt haft Svenska och No idag, gjorde mitt tal som jag jobbat med ett tag nu... VAR NERVÖS, men det gick helt OK, sa dock fel några gånger och darrade lite på rösten, var jobbig, dock tror jag inte så många hann uppfatta det! PHU.
Hinner knappt med livet längre, skolan tar sakta över. snart julov är den enda possetiva saken jag kan komma på (förutom att mamma gjort mer lussebullar/lussekatter) 
 
Älskar dock att det kommit snö, finns något mer att se och kolla på. BLIR SÅ HIMLANS MYCKET FINARE O LJUSARE. Sa förut att jag skulle visa upp mina foton sendan bilden? Här kommer en iallafall! Kram sålänge.
 
//Linn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic