Läsfeber

2012-12-12 @ 17:43:00
 
Om ni under och kanske inte har läst det förut så skriver jag det igen, Ja, jag är en riktig böknörd.
Men jag är inte riktigt en sån som bara fastnar för en, jag fastar för alla. Inte speciellt hårt fastnar jag dock. Och skulle väll inte precis läsa om många av de böcker jag läser men tycker helt klart att de alla är bra!

Min favorit författare är en sålänge Sarah Dessen. Hon har skrivit b.l.a Mitt perfekta liv , Du glömde säga hejdå och Mycket mer än så ,som alla ligger nära mitt boknörds hjärta. 
Men lägg mej i snön. Tolken är ju satans super duktig författare och jag älskar Bilbo ( som The hobbit heter på svenska) och jag SKA läsa resten av hans böcker!

Tipsar starkt om denna, har dock inte hunnit läsa ut den. Har haft då mycket annat att göra i veckan
Ha det super // Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Julia

HAr hört talas om den, eller jag vet vad det är. Själv är jag inte intresserad av sagan om ringen.... men har hört att en svensk ska vara med? eller? ehhehe

2012-12-12 @ 19:38:57
URL: http://juliaakabatman.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic