MARKNAD

2012-12-18 @ 18:45:44
Hej HÅÅ.
Känner mig som jag är påväg att bli sjuk... Fett otagg på att vara sjuk under Julen!! Men vet inte var det här kommer ta vägen... Har halsont och ont i huvudet, känner mig trött och slut! :(
Ajja, vi får se hur det blir! 

Har  ialla fall vart jätte duktigt idag och sökt praoplats på egenhand... Blir sjuk nervös när jag ska prata med de anställda i affärerna eller cheferna! Hade dock super tur när jag gick in på Akademibokhandlen och frågade om praoplats, för de verkade hur snälla som helst! Vet dock inte om jag får platsen än, jag skulle återkomma på torsdag... NERVÖS, hehe! 
Har alltid haft någon skräck för att prata i telefon, hatar det. Känns som det är rätt många som har samma fobi som mig, så några av er kanske känner igen er?
Pratade i alla fall telefon 2gånger idag angående praoplatsen! Känns jätte bra nu efteråt! Även om det känns jobbigt så lönar det sig alltid att försöka! 

Till en annan grej, ska på julmarknad nu på torsdag i gamla stan! Är det någon annan som kommer vara där? Förra gången tyckte jag det var lite jobbigt för att det var så kallt! Men jag tror det går bättre nu när jag har varmare kläder :3 
(Inte min bild, hittad på google)
//Linn

Kommentarer
Postat av: Liinn ♥

Jag ska dit imorgon med min klass och två klasser till :) Ska bli roligt!
Och jag har också himla "fobi" för att prata i telefon, i alla fall med främlingar och typ mina kompisars föräldrar xD hehehe ^^

2012-12-18 @ 19:13:38
URL: http://quad.blogg.se
Postat av: E M M A

åh vilken fin blogg och jättemysig bild på torget!

Svar: Tack så mycket, bilden är tagen från google, jag tyckte också den var fin!! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-18 @ 19:50:57
URL: http://emmaotteback.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, du är inte ensam. Hatar att prata i telefon. Har alltid gjort det..

Svar: Ja, mycke bättre "live" :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-18 @ 20:52:04
URL: http://artbysofia.blogg.se
Postat av: Sophie

Mysigt med julmarknad! :) Cool header ni har också!
Hoppas du blir bättre, jag har själv blivit förkyld :/

Svar: Tack, då får du krya på dej!!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-18 @ 21:02:38
URL: http://sophiethatsme.blogg.se
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig, och säger vilket nr jag blev:)

2012-12-18 @ 21:02:41
URL: http://www.sellwin.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic