Oj inte gladaste minen kanske

2012-12-14 @ 16:40:00

Och jag vill nu inte att någon ska ta illa upp för att jag skrev Bitches. Jag gillar ju Bitches ;)
Som ni ser ser jag lite halft borta ut på bilden och det passar väll väldigt bra eftersom det känns som om jag ligger back på energi. Lite jobbigt och blir lite dålig uppdatering på bloggen från min sida...

Är faktiskt nästan lite ledsen, statistiken på bloggen har tagit en sväng neråt och jag känner hur en tyngd på mina axlar växer. Oj lät nästan väldigt töntig, men det är ju som det är.
Ska försöka att få er att komma tillbaks, ska verkligen försöka. Men ibland är det svårt, men egentligen ska jag inte bry mig om hur statistiken är utan bara tänka på er som är kvar :) För ni är underbara! Ta åt er nu!

Ska sätta mig och kolla på guld bra videos om redigering nu! 
Hoppas ni får en mysig fredag! PUSS // Sandra


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic