Men in black 2!

2012-01-26 @ 20:59:27
Heeej hopp igår såg jag på denna hära filmen den var ju riktigt kulikul, men den var dock några år gammal så det kanske inte är bästa kvaliten på alla ställen men det gör väl inget det är ju handlingen som räknas ;D

Jag är förövrigt väldigt ledsen för att jag har så dålig kreativitet och knappt skriver något till inläggen men jag har vekligen ingen ting att skriva om. Jag kan avslöja att sandra och linn har förberätt sig ganska (väldigt) mycket !

Nu avslöjar jag också att det är linn som gjorde bilden och kom på iden till inlägget jag känner mig lite misslyckad som person, men imorron är det en ny dag och jag ska ta ny tag och komma på något eget!

Kommentarer
Postat av: Zahraa

Sugen på en ny header?

Isf, var med i min header tävling.



Läs tävlingsreglerna och var med ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Lycka till!

2012-01-28 @ 19:41:55
URL: http://zahraas.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic