Flickan har skaffat twitter ?! ;o

2012-07-06 @ 16:37:55
Föll för grupptryck, Linn, Sandra och Alice hade twitter, o då ville jag oxå ha ;c                          WHOOOPIDOO
Men jag lyckades fixa allt sjääälv ! :D Duktigt med tanke på hur oteknisk jag äe ;3

Så oteknisk att jag faktiskt inte kunde sätta på vår TV ett tag... D': <-- Grovt pinsamt .__.


OCH NI, VET NI ? jAG LIGGER GROVT BAKOB DE ANDRA NÄR DET GÄLLER FÖLJARE PÅ INSTAGRAM.
Alla har typ över 100, jag har typ 80 D: Hjälp mig genom att följa mig där oxooooo, heter FridaVaisanen där med c:
 
PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN, HARE BÄST ♥
 

Kommentarer
Postat av: TAI

Tack!
sv: jaså, det har jag inte sett förut :3
- TAI

2012-07-06 @ 17:47:15
URL: http://tai.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha <3 nu ska jag göra dig glad! Jag följer dig på instagram :D

2012-07-06 @ 19:45:15
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic