Jag har nya

2012-07-09 @ 15:28:13
 
Jag älskar de av hela mitt hjärta! Tack Mamma<3
Kommer använda de här så mycket och så försiktigt som möjligt, vill ju inte att de ska bli ned smutsade på än gång! Så härligt när de bläker vitt och låter lite knakigt för att de är nya! AHHH

Har förövrigt solat som en åsna idag! Har smorslat in hela mig ordentligt så har inte bränt mig och inte blivit speciellt brun för den delen heller...hehe
Får trösta mig med den lilla rand där man ser en uns skillnad!

ha det Smarr och ät mycket jordgubbar så hörs vi ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh gud så snygga! Får man fråga vart du köpt dom någonstans? :)

2012-07-11 @ 12:32:04
URL: http://liivislife.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic